sâmbătă, 1 martie 2014

Lemon cheesecake


Eeehhh, dragilor, de ceva vreme mi s-a cerut un cheesecake cu lamaie si iata ca am facut unul aseara si dupa ce l-am lasat peste noapte la rece, azi l-am taiat si i-am facut si degustarea. 
Rezultatul? Este delicios, racoritor si usor! Va indemn sa-l incercati.

Timp de pregatire: 50 min
Timp gatire: 50 min
10-12 portii

Ingrediente:

Pentru blat:

- 220 g biscuiti cu cacao
- 100 g unt

Pentru umplutura:

- 500 g branza de vaci ( slaba si nesarata)
- 100 g smantana ( 10%-12% grasime)
- 150 g zahar
- 4 oua
- 1 esenta de vanilie

Crema de lamaie:

- zeama de la 2 lamai
- 150 g zahar
- 100 g unt
- 2 oua



Mod de preparare:

In primul rand ingredientele trebuie sa fie lasate la temperatura camerei cateva ore. Incepem cu biscuitii pe care ii maruntim bine in robotul de bucatarie. Mutam biscutii maruntiti intr-un bol, adaugam untul si amestecam cu mana pana obtinem un aluat care nu se faramiteaza. 




Odata obtinut aluatul, punem o foaie de copt intr-o tava cu inel detasabil, asezam in mijloc aluatul si il intindem uniform cu mana sau cu o lingura. Atasam si inelul tavii.



Ne apucam sa pregatim umplutura si incepem prin a mixa branza de vaci cu zaharul si esenta de vanilie.


Adaugam smantana  si ouale, avand grija sa mixam bine dupa fiecare ou adaugat.  Vom obtine o crema fina de branza, nu foarte inchegata, pe care o adaugam in tava peste blatul de biscuiti. Nivelam daca este cazul si dam la cuptor  timp de 45-50 de minute, la foc mic( cuptorul trebuie incalzit in prealabil).



Stim cand este gata daca este rumenita la suprafata, iar compozitia este ferma, nu " tremura".
Dupa ce stingem focul, lasam usa intredeschisa la cuptor si lasam prajitura sa se raceasca treptat. 

Si, iata, cum arata cheesecake-ul scos de la cuptor:


Intre timp, ne apucam sa pregatim crema de lamaie.

Punem la foc zeama de la cele doua lamai si zaharul si amestecam pana cand incepe sa fiarba.

Batem doua oua timp de 1 minut cu mixerul si adaugam treptat sucul fierbinte, continuand sa mixam compozitia.




Mutam compozitia intr-un vas, pe foc si fierbem, amestecand mereu, pana se ingroasa ( 5 minute). Dam vasul la o parte, punem untul  si amestecam pana se omogenizeaza. Se acopera cu o folie de aluminiu si se lasa crema la racit.





Cand crema si cheesecake-ul sunt racite complet,, putem adauga crema si se da la rece pentru cateva ore. 


Va recomand sa pastrati inelul la tava pana cand o veti scoate de la frigider. 



O sa vedeti ca este usor de taiat si cum am spus la inceput, este o prajitura foarte racoroasa.

Pofta buna, dragilor!



2 comentarii:

  1. Mio cica i nick name ul primit la un “ job mai
    vechi “??????? Job ul in care spalati bani?????? In care deveneati
    Milionari peste noapte, inseland oameni cinstiti???????? Despre acel
    Job vorbesti, Mirelo????????? Job ul din
    Filipine si nu doar????????????? Nu va e rusine, hotilor????????????? Locul
    Vostru este langa Dragneaaaaaa!!!!!! Hotilor!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere