duminică, 27 octombrie 2013

Oua in chifle




Cine a fost prima data? Oul sau gaina? O intrebare amuzanta pe care probabil majoritatea am auzit-o la un moment dat. Totusi, ouale sunt folosite in bucatarie, savurate in diferite forme: prajituri, aluaturi, supe, gustare matinala...

Ei bine, aici vroiam sa ajung... la micul dejun pe care eu azi am vrut sa il fac diferit.

Ingrediente:
- chifle ( in functie de cat de pofticiosi sunteti)
- oua ( in functie de cate chifle aveti)
- putin bacon
- cascaval ras
- sare si piper dupa gust.

Mod de preparare:

Taiem capacul la fiecare chifla si scoatem cu grija miezul( capacele nu se arunca). Punem cate un ou in fiecare chifla, adaugam bacon taiat felii subtiri, cascaval, sare si piper. Le asezam intr-o tava si le bagam la cuptor( pe care in prealabil l-am incalzit), la foc mic, pentru 20 de minute( in functie de ce cuptor aveti, verificati-le sa nu cumva sa le ardeti).



Dupa 15 minute, adaugam in tava si capacele peste care am presarat cascaval ras. Dupa cateva minute scoatem tava si lasam chiflele sa se raceasca putin.

Le putem servi cu ardei si rosii.

Pofta buna!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu