luni, 21 octombrie 2013

Un cuvant de inceput




Salut!


Nu stiu de ce mi se parea greu sa creez un blog :).. Iata ca azi am reusit sa mi-l creez :) Probabil ca nu am avut rabdarea necesara...azi se pare ca am avut-o :) Voi incerca pe parcurs sa il gestionez cat mai corect posibil. Acum incerc sa ma acomodez cu el. Deci, acordati-mi un pic de timp si nu fiti duri cu jurizarea :)

Numele meu este Mirela Ghitiu ... " Mio" este mai degraba un nickname pe care l-am primit la un job mai vechi si care mi-a placut. De aceea am vrut sa il folosesc si pe acest blog.

Imi place sa gatesc. In lipsa blog-ului, obisnuiam sa imi postez reusitele culinare pe pagina personala de Facebook. Mai multi prieteni si cunostiinte mi-au recomandat sa imi fac totusi si un blog culinar. Sper sa nu le insel asteptarile si sa fie cu totii multumiti de ce vor vedea aici.

Daca aveti intrebari, le astept cu mare drag si voi incerca sa va indrum pe cat posibil, astfel incat sa va reuseasca si voua retetele pe care le veti gasi aici.

Deci, incercati sa il urmariti ori de cate ori aveti nevoie de o reteta noua, de un sfat.

Bafta in bucatariile voastre!

Mio

4 comentarii:

  1. Nu stii de ce ti se pare greu sa creezi un blog????? Dar sa furi milioane, fara nerusinare, nu ti se pare greu, ipocrito?????????? Falso! Hoato! Sa furi bani de la oameni nu ti se pare greu???????????????

    RăspundețiȘtergere

  2. Imi place sa gatesc. In lipsa blog-ului, obisnuiam sa imi postez reusitele culinare pe pagina personala de Facebook.
    Gresit!!!! In lipsa blog ului, obisnuiai sa nseli oameni si sa furi milioaneee!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ne Mirelo! Du te si tine i de cald lu’ Dragnea! O avem pe Jamila!!!! Lasa ne hoato!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere