luni, 30 iunie 2014

Gem de visine


Dragilor, gemul de visine este preferatul meu. Aroma de visine merge atat de bine la clatite, de exemplu si personal, am terminat deja un borcan.

Cat inca mai e sezonul lor, va scriu si reteta si va recomand sa faceti cateva borcane. E mai greu cu pregatitul fructelor. Eu mi-am achizitionat de curand un aparat de scos samburii care imi usureaza munca.

Timp pregatire: 1 h
Timp gatire: 3h
Cantitate finala: 1800 g

Ingrediente: 
 - 3 kg de visine ( cantarite cu samburi)
- 900 g zahar
- 1 1/2 lamaie

 Fructele se spala, se elimina coditele si se scot samburii. Dupa ce am facut aceste operatiuni, am ramas cu 2600 g de visine pe care le-am asezat intr-o oala incapatoare, alterand cu zahar si anume: un rand de visine, unul de zahar.


 Lasam oala cu visine la frigider pentru 1-2 ore dupa care o punem pe aragaz, la foc mic.


Tot acum stoarcem lamaile si punem sucul peste. Sucul de lamaie ajuta la pastrarea unei culori naturale si fructele nu se oxideaza.


Amestecam din cand in cand pentru a nu se lipi/ arde compozitia.

Isi vor lasa mult suc, insa acesta va scadea pe parcurs. 

Pentru ca nu imi place sa simt fructul in gem si pentru ca am vrut sa fie gem( sa obtin o pasta) si nu dulceata, am pasat visinele spre final.
 
Pana cand vom avea gemul terminat, ne ocupam de borcane pe care le spalam si le lasam la uscat.

Pentru a verifica daca este gata, se pune putina compozitie pe o farfurie tinuta initial la rece. Daca compozitia nu aluneca, atunci gemul este gata si il putem pune in borcane. 

Eu l-am tinut aproximativ 3 ore, la foc mic. 

Borcanele se aseaza intr-o patura, cu capacele in jos. Asezate in acest mod ajuta la o mai buna vidare. 

Le lasam asa pana a doua zi cand le scoatem din patura, le etichetam si le punem in camara.

Gemul meu arata cam asa:






 




2 comentarii:

  1. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere
  2. Îți mulțumesc Regina Zazi pentru dragoste și ajutor pe care mi-o arăți mie și familiei mele. Numele meu este Zixin Feng. Această mărturie este una dintre promisiunile pe care ți le-am făcut și sper că vei putea să o vezi. Îmi iubesc soția cu tot ce am. I-am dat tot ce puteam să dau și i-am arătat cât de mult îmi pasă cu adevărat la ea. a fost, de asemenea, foarte bună cu mine și cu copiii noștri. de fapt, voi descrie căsnicia noastră ca pe o căsnicie perfectă, dar totul s-a schimbat în octombrie 2021. a devenit nepăsătoare cu mine și cu fiul nostru. Am întrebat-o în mod separat ce e în neregulă, dar nu a spus nimic. Pe scurt, ea ne-a părăsit pe mine și pe fiul nostru în ianuarie 2022. Aproape că am înnebunit, fiul nostru s-a pierdut. Acestea au fost vremuri foarte groaznice pentru mine. înainte rapid, i-am vorbit unui coleg din biroul meu despre problema mea și mi-a spus despre regina Zazi, că ea și-a ajutat prietenul și i-a salvat căsnicia în trecut. Chiar nu cred în lucruri spirituale, dar am decis să o încerc. Regina Zazi mi-a spus cauza problemei și a reușit să obțină o soluție în 4 zile. Băieți, soția mea s-a întors acasă cu mine și familia noastră s-a reunit. Câteva zile mai târziu, Doamna care a cauzat problema a venit la noi să-și mărturisească faptele rele și să ceară iertare. Familia mea îți este veșnic recunoscătoare, maică Zazi. Iată adresa ei de e-mail: queenzazi1000@gmail.com Vă rugăm, băieți, ajutați-vă să împărtășiți acest lucru până când ajunge la Queen Zazi și s-ar putea să ajutați și un prieten de acolo.

    RăspundețiȘtergere