vineri, 27 iunie 2014

Macaroane cu branza


Macaroane cu branza- desertul meu preferat de mic copil la care nu am renuntat nici acum.

Timp pregatire: 30 minute
Timp gatire: 50 minute
Portii: 8

Ingrediente:

- 200 g paste ( eu am folosit Pennette Rigate, dar puteti folosi orice altceva)
- 300 g branza dulce de vaci( sau o branza nu foarte sarata)
- 2 oua
- 200 ml lapte
- 4 linguri zahar tos
- 2 plicuri zahar vanilat
- 1 esenta de rom


Pastele se fierb conform instructiunilor pe care le gasiti pe ambalaj. Eu prefer sa pun putin ulei in apa pentru a nu se lipi.
Dupa ce sunt fierte, aproximativ 10 minute, le-am scos si le-am pus sub un jet de apa rece si le-am pus intr-un bol incapator.



Am adaugat aici restul de ingrediente: branza, oua, lapte, zahar tos, zahar vanilat si esenta de rom.


Am amestecat totul bine si compozitia aceasta am pus-o intr-o tava in care am avut grija sa asez o foaie de copt. 


In cazul in care nu aveti foaie de copt, puteti unge tava cu unt sau margarina si tapeta cu 1 lingura de pesmet.

Tava se da la cuptor ( pe care il incingeti in prealabil) pentru aproximativ 50-60 de minute, la foc mic.
 


La cum mirosea, nu am avut rabdare sa se mai raceasca si am taiat o felie.





Daca doriti, mai puteti adauga zahar deasupra.

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Chiar nu aveti rusine??????????????? Hotilor!!!!!!! Hoti la drumul mare!!!!!!!!!!!! Asta sunteti si va asteapta ani buni la puscarie pentru spalare de bani!!!!!!! Cine a vazut Lupul de pe wall street va stii despre ce e vorba! Hotilor!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
    *Dacă vrei liniște în casa ta.
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
    *Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă doriți să opriți avortul spontan.
    *Dacă vrei o vrajă de noroc.
    *Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
    Si etc,
    Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
    E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

    RăspundețiȘtergere